Nedräkning.


Inte skrivit så mycket på sistonde. Inte haft lust, inte haft tid, kalla det vad ni vill. Hur som så har barnen nu slutat första ring och har ett välförtjänt sommarlov. Vet inte om jag skulle klara gymnasiet nu.. det är så tufft! Mycket plugg. Beror väl iofs på vilken linje man väljer... de där "jag orkar inte något o bryr mig inte om vilket skitjobb jag får" linjerna finns ju fortfarande.... men det hade ju inte varit mitt val nu heller...

Har varit ute o övningskört med tjejerna en hel del. Det går bra! Vi började på en parkering. Övergick till ett industriområde. Sen kom långkörning mellan åbg o lkpg... det var det enkla! Nu har vi börjat med det svårare. Nu kör vi inne i åbg! Lite nervös är man allt, men det går mycket bra! *stolt* Nu blir nästa parkering och "var har jag hjulen" träning! Men vi har ju ett helt år på oss så det ska nog gå bra =)





Kände mig lite låg för ett tag sen. Passande kom sambon hem just den dagen med lite presenter till mig. Kunde inte kommit på en bättre dag. Så mysig han är min älskling!


Gulligt va?






Nu kan det iofs bero på... (han hävdar dock att han köpt allt till mig innan) att han hade köpt lite mer oxå... och kanske var han rädd att jag skulle bli sur... =D




32" LCD



Vår nya sovrumstv!



En liten mini lap. Söt!




Det är nedräkning nu. Mindre än 2 veckor kvar till semestern!!


m

Kommentarer
Postat av: Lovisa

jag kan intyga, han HADE köpt allt innan:D tro´t eller ej;) han åkte och släppte av mig och johan först tom SEN köpte han det:)

2009-06-23 @ 17:48:20
URL: http://loveijsa.blogg.se/
Postat av: Nille

He he he pryl Mange har slagit tuill igen!!!! =) Ha en skön sommar med er!

2009-06-25 @ 09:28:00
URL: http://www.nillelana.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0