Let's Dance.



Nu är det dags för ett inlägg om årets Let's Dance.





Hasse & Charlotte - De inledde Let's Dance, väldigt stelt må jag säga. Det är något med Hasse Aro... jag gillar det inte.. han verkar slajmigt... *ryser*





Carl-Jan & maria - Carl-Jan verkar vara en supermysig man. Vilken stil, vilken etikett. Kommer bli intressant.





George & Maria - Vig som ett kassaskåp. Men charmerande ögon. Med dessa kommer han kanske ta sig en bit.





Linda & Martin - Klassisk stil. Helt okej.





Mojje & Jeanette - Kommer förmodligen lattjolajban... klara sig en bit. Den yngre skaran av åskådarnas röster har han redan.





Magdalena & Daniel - Kvällens vackraste klänning. Helt okej!





Kitty & Anders - Säsongens personlighet! Och vilken underbar sådan!! Heja Kitty!!!





Isabella & Jonathan - ehhh va???





Elisabeth & Tobias - Intressant med en redan utlovad troschock. Najs!





Magnus & Annica - Jag är patriot, Hoppas Magnus går långt! STARKT jobbat!





Laila & Tobias - Jorå, rätt ful klänning bara.





Morgan & Helena - MY GOD!! Efter ett avsnitt vet vi redan årets vinnare av Let's Dance! Morgan Alling! Vilken dans, vilken personlighet, vilken MAN!!





Bilder lånade av tv4.se




2009 års vinnare av Let's Dance!


m

Kommentarer
Postat av: Lollan

Missade första avsnittet men håller med dig, patriot måste man ju vara så, HEJA Magnus! Har aldrig hört talas om Linda Haglund eller Isabella Löwengrip, vad e dom kända för? Kram på dig!

2009-01-12 @ 18:07:01
Postat av: liljesson

Lollan:

Linda Haglund var då det begav sig en riktigt bra sprinter! Googla, du vet nog vem det är, eller är jag SÅÅÅ mkt äldre än dig???

Isabella Löwengrip... haha... blondinbella.... läst något om hennes blogg?? GARVAR

2009-01-12 @ 20:59:13
URL: http://liljesson.blogg.se/
Postat av: Lollan

Nämen fy f..n, hur kan man ta med henne, vad har hänt med tv! Hon har visst nåt program på nån av 4:ans kanaler också har jag hört. Usch! Och JA så mycket äldre e du. ;) Jo, jag har nog hört hennes namn nån gång. Kram

2009-01-12 @ 21:20:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0