In med mer plats!



När jag tog tag i min konstnärliga ådra så tog jag ett litet hörn av skrivbordet i datorrummet. Det kändes aldrig riktigt bra. Det var trångt o jävligt och sambon inkränkte alltid mer och mer på "min" lilla hörna. När vi idag skulle göra iordning lite i förrådet kom jag på tanken att ta bort den rundade avslutningsdelen på skrivbordet och sätta dit ett nytt kvatratformat istället (som ändå bara stod o skräpade i förrådet i väntan på att bli sålt på blocket eller nåt som aaaldrig kommer hända ändå). Vi trodde först inte det skulle få plats men en liten mätning visade att det var på det berömda hittefåret... =)

Så ut med hörnan och in med MER plats till mig!! Jaja det är inte samma slags trä, men jag menar... vem faan bryr sig?? Det är ju snart fyllt med en massa härlig färg istället iallafall... haha


Observera min senaste tavla på staffliet. Den gav jag igår bort till min svåger Johan, som i dagarna fyllt 30 år. Grattis igen!



INNAN:









EFTER:







m


Kommentarer
Postat av: Lollan

Vad bra att du fick dammat också. hihihi... Kram på dig!

2009-04-15 @ 16:21:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0