Taklister.




Ja nu är taklisterna klara. Vi hade ju tänkt ge oss på golvlisterna oxå, men har kommit på andra tankar. Innan vi sätter dit dem så köper vi nog nytt golv och slänger in oxå. Så nu kommer det ju ta ett tag igen... för vi har ju alltid så svårt att välja. HUR väljer man golv egentligen, det är fan inte lätt när det finns så mycket att välja på. Det enda vi bestämt är att det ska vara ett billigt golv, för lilla hallen används så lite...

Har ni några tips? Vi är mest inne på klickgolv, men är inte främmande för någon snygg plastmatta heller.....


m



Kommentarer
Postat av: SkolCamilla

Det snyggaste golv som finns just nu är ju valnöt! Det är kanon snyggt tillsammans med vitt!! Det skulle nog jag välja! Kram Camilla

2008-10-21 @ 07:36:27
Postat av: liljesson

Camilla:

Tack för tips... det tycker jag oxå är fint... men det vill jag nog inte ha i hallen...... däremot kan jag tänka mig det i sovrummet..... KRAM

2008-10-21 @ 08:13:49
URL: http://liljesson.blogg.se/
Postat av: Michaela

Hej!

Oj, vad ni har fullt upp hemma! Kul :)

Hehe.. min header är tagen. Det är en redan färdig design. Jag är alldeles för oteknisk för sånt där. Hehe.. om jag också hade en fin hy så skulle jag inte använda så mycket smink dagligen. Det skulle inte behövas. Det är den stora feta sanningen ;)Sedan måste jag ju erkänna att jag tycker att det är grymt kul med makeup, att fixa i ordning sig och att känna sig fin!

Jag skulle nog ta ett helt vitt golv! Lite sommarstuge/båtkänsla, som ser lite slitet ut.. Det ljusar upp och ser fräscht ut.

Ha det bra! Kram

2008-10-29 @ 21:42:11
URL: http://michaelahjartaanton.blogg.se/
Postat av: a.

Heeej! Tack så mkt. Jag gillar det =) Hoppas att det är okej om jag kör på samma spår som dig.. väntar med spänning när jag kan se ditt färdiga från min dator!

2008-10-29 @ 23:17:17
URL: http://ajarkiewicz.blogg.se/
Postat av: Tjohalias blogg om inredning

Jag kan tänka mig att det är svårt att välja bland alla golv. Har tyvärr inga tips att dela med mig.

Kram Sandra

2008-11-02 @ 21:18:28
URL: http://tjohalia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0