Lilla hallen.




Nu är jag ledig ett par dagar och har fått ett nytt infall. Nu ska jag måla om lilla hallen här uppe. Jag har stört mig på den ett tag nu. Det är sådär fult gul/beige.. ser nästan lite inrökt ut om ni förstår hur jag menar.

Så nu har jag shoppat färg och imorrn ska jag måla taket och väggarna!! Taket blir givetvis vitt, men väggarna blir ljust ljust grå. Hoppas det blir bra. Först tänkte jag att jag skulle måla listerna som redan finns, men vet ni... jag tänker vara så lat och köpa NYA! De kostar ju så lite så det kan man väl unna sig!?!!

Vi har tänkt köpa nya dörrar oxå, samt lägga in nytt golv, men det blir en annan gång.


















Hoppas jag hinner slänga in en liten "nu är det igång bild" imorrn.... =)
m

Kommentarer
Postat av: a.

du jobbar på! önskar jag hade din energi!

2008-10-07 @ 22:38:42
Postat av: Magnus

"Så nu har jag shoppat färg.." Ganska intressant, har för mig att jag köpte färg på vägen hem tihihi...puss påre =D

2008-10-07 @ 22:44:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0