Long time ago.



Var hemma hos lilla a o fikade häromdagen. Vi kikade igenom deras gamla kort ( hennes pappa är min äldsta bror, 15 år äldre än mig). Vi hittade en hel del kort på mig som liten. Det var så roligt att se. Hon scannade in de och mejlade de till mig. TACK! Va roligt!

Därför tänkte jag att ni nu ska få se lilla Malin. tunga






I ett tält på semester någonstans utanför Göterborg! Jag ser ganska trött ut haha... men en härlig färg har jag iaf... har alltid haft lätt för att bli brun, och vintertid är jag bara lite mindre brun, om ni hajjar... aldrig vinterblek. Alltid något att vara glad för! Jag minns att jag verkligen hatade när mamma skulle göra dessa jävla flätor som hon envisades med att göra. Som ni ser så har jag alldeles för tunt hår för flätor... ser ut som 2 små sugrör.. haha...


Nu vill jag utmana andra att visa sig från den gamla goda tiden! Känner inte så många här än så det får bli dessa:
CarlssonKarlsson
InspirationsDesign


m


Kommentarer
Postat av: Malin Inspiration & design

Vet inte om jag svarat på detta innan. Men jag ska se om jag hittar någon lämplig bild. :)



Trevlig kväll!

2008-12-06 @ 18:32:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0