Alfons.



Det här är min älskade Idol! HAR ni sett något sötare?? Åhh Alfons, världens sötaste hund!
Idag har jag varit ledig, och samtidigt hundvakt. Hämtade honom i går kväll så han har sovit här. SÅ mysigt att vakna med en hund som är såååå lycklig över han se oss när vi vaknade. Haha han är så glad hela tiden, typ som att han inte sett oss på hundra år och längtat efter oss... så sött..

Barnen tog ut honom på promenad innan skolan, ja eller innan bussen, så Affe fick ge sig upp tidigt o gå på promenix imorse kl 06... sen sov han vidare tills vi gick upp och då blev det frukost. Efter det åkte M till jobbet vid halv 12 så då tog Affe o jag en längre sväng. Vet inte hur långt man ska gå, men vi gick typ 50 min. Hoppas det är tillräckligt. Sen blev det slappande i soffan för mig. Alfons låg innanför dörren på nedervåningen HELA tiden... Sen blev det mat igen och en något kortare promenix. Nu ligger han därnere igen vid dörren. Min sötklimp!

Det är min bror med familj som har Alfons, till låns, då hans riktiga ägare inte kan ha honom kvar pga nytt arbete. Jag tror det kommer bli så att min bror m familj kommer ha Alfons kvar. Han är 8 år.

Nu är det så att de ska åka till Indien den 17dec och vara borta 3 veckor. Blir det som jag tror och hoppas så kommer Alfons bo hos oss då!! Jag längtar!!!!!!


m

Kommentarer
Postat av: a.

Sweeet! Han trivs hos er, precis som vi gör! Han är bokad hos er i jultider ;-)

2008-11-27 @ 22:17:59
URL: http://ajarkiewicz.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej syster. Jag försöker ordna lite av det du vill. Ska ju ta hem åt mej själv men tar åt dej med.Samma sort? 4 dagar kvar,längtar hem......

2008-11-28 @ 10:14:25
Postat av: Michaela

Varför inte skaffa en egen vovve? :) Ha en bra helg! Kram

2008-11-28 @ 15:48:43
URL: http://michaelahjartaanton.blogg.se/
Postat av: liljesson

Bror min:

Ja tack, samma sort, kan du så kan du... förstår att du längtar hem!! Kram





Michaela:

Skulle vara supermysigt med en hund!! Verkligen! Men jag tror det blir för mycket jobb med det!

kram

2008-11-28 @ 18:19:44
URL: http://liljesson.blogg.se/
Postat av: Malin

Hundar är sååå mysiga:) Vad fin han är! Pälsen är verkligen blank och han ser välmående ut:) Kram

2008-11-29 @ 19:17:15
URL: http://carlssonkarlsson.blogg.se/
Postat av: liljesson

Malin:



Ja, han är så himla söt.. o mysig.. helt galet glad! Han har det nog bra, är dock inte riktigt frisk.. han blir nog inte kvar så länge till... =(



2008-11-29 @ 21:47:41
URL: http://liljesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0