Laddat & Klart.


(Laddat)





Sprag förbi lågprisaffären. Denna vecka hade de målardukar
till billig peng.

Köpte:

5st 20x20
1st 50x50
1st 60x80

Så nu har jag fler dukar när jag kommer igång med målandet igen... *längtar*




(Klart)


Förra veckan hade samma affär ramar till salu. Passade på att köpa 3 st, de kostade endast 29kr st. De är utan glas där tavlan ligger lite in i ramen. Jag tyckte det blev bra!

Vad tycker ni?






Denna tavla har jag målat efter en tavla som min kompis har som
jag tycker är så fin.







Här försökte jag mig på ett litet självporträtt på mig o sambon.
Hihi.. det var lite skoj. Blev rätt likt faktiskt..


m

Kommentarer
Postat av: Malin

Tack för dina peppande ord om min framtid och webshop! Det värmer att du tagit dig tid:) Åhh nu har du många dukar att fylla med färg:) Du lägger väl ut tavlorna sen:P Kram

2008-05-29 @ 10:44:19
URL: http://carlssonkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0