Utmaningen..



Nu kommer bilderna på utmaningen jag pratade om i går kväll.



Först ut är min älskade kaffebryggare! Den brygger direkt i en termos. Perfekt för då har jag kaffe hela fm när jag är ledig! Mycket bra inköp!!!


352988-68


Tvåa kommer min snygga dammsugare! Vad vore jag utan den? Kanon att enkelt få undan alla smulor under köksbordet! Den står förvisso just nu i hallen, denna tid drar man in så mkt grus... men snart ska den upp i köket igen.



352988-69


Trea kommer golvvärmen i köket. I LOVE! På vintern är det underbart skönt! På sommaren likaså, för när allt är varmt och kladdigt så är golvet underbart svalt!


352988-70




Jag valde lite andra saker än de andra jag sett... men vi är ju alla olika?!



m


Kommentarer
Postat av: Malin Inspiration & design

Hej! Vad kul att du antog utmaningen! Vilka bra bra&ha saker du visar. :) Blir avis på alla tre sakerna. :)Trevlig blogg du har! /Malin

Postat av: Malin

Du får visa lite tavlor i bloggen sen ju, när du målat och fått klart i din målarhörna:) Kram

2008-03-17 @ 22:22:58
URL: http://carlssonkarlsson.blogg.se
Postat av: Malin

Glömde svara...moahaha...det är akryl jag målar med:)

2008-03-17 @ 22:23:41
URL: http://carlssonkarlsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0