Paket.



Jag gillar paket. Både att få och att ge. Kanske mest att ge. Det är skitskoj! Har precis slagit in ett litet paket som ska skickas med posten. Till ett annat land.... tunga mottagaren kan säkert lista ut att det är till henne/honom, men jag tänker iaf inte säga mer än så... Hemlig


Förra veckan gjorde jag ett paketkollage... det blev väldigt uppskattat! Vad det är? Jo, jag köpte små presenter som jag slog in och skrev lappar på med datum när de får öppnas. Det blev ett paket varje månad mars-december. Olika datum varje månad. Så nu har V något att se fram emot varje månad. Busigt va??!! Men rätt smart, för man har nåt skoj varje månad, även om det bara är en liten sak, så är tanken bakom STOR!! kyss

Nu ska jag lata mig i soffan, och kurera min förkylning. Skönt att vara ledig!


m


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0