Oh my GOD!



Idag var jag ledig! Lilla a och jag var ute och gick före frukost och sen stannade vi på fiket och köpte med oss frukostfrallor hem. MUMS! Men vet ni....


Jag tror jag blivit vuxen.... Eek Snacka om vuxenpoäng!!??!!

Shit.. vet inte vad som hände.

Men där gick vi iaf på torget. Med inhandlade frallor, på väg hem.

Då styrs mina steg som av någon annan... rakt emot fiskbilen där jag ställer mig i kön... Förvånad

Beställer 3hg torskfilé.

Betalar 50:-

Går hemåt.




Jag förstår inget... vad hände??
Men det blev trots allt gott...


352988-71

Innan tillagning.




352988-72


Efter tillagning.




m

Kommentarer
Postat av: Veronica

Hej
åhhh va mumsigt det ser ut, blir ju hungrig....ler
Jag älskar fisk, det e så gott.
Ja, du får mer än gärna länka,bara kul ju.
Kram på er o Glad Påsk o ät nu inte för många kycklingar...he he he he he....

2008-03-18 @ 20:50:49
URL: http://www.prussimysigt.blogg.se
Postat av: DIN höjdare =)

Åhh maten såg jättegod ut...synd att jag inte var hemma så jag kunde äta den =/ puss

2008-03-19 @ 00:24:15
Postat av: a.

hur smakade det? / Fire ;)

2008-03-19 @ 10:55:42
URL: http://ajarkiewicz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0