Nej, se det snöar...

Usch vad uttråkad jag varit idag. Men nu har jag iaf kört 25 min på crosstrainern. Hoppas jag blev av med lite rastlöshet. Snart kommer Magnus hem... längtar tunga


-----------------------


La till en länk ni kan gå till om ni vill ha hjälp med lite design till er blogg. Jag har lärt mig mycket från den! Tack!


----------------

I dag är jag trött... undecided Trots att gårdagen var slapp, slapp, slapp. Det blev lite melodifestival och strax därefter sängen. M jobbar ju och det är tråkigt att sitta uppe o glo på teve själv. Istället gick vi upp kl 08 idag. HAHA galet tidigt. Men då fick vi äta frukost ihop innan han drog till jobbet. Mysigt. Själv är jag så otroligt rastlös idag. Har lust att göra något, men vet inte vad... Hade jag haft färg hemma hade jag fan börjat måla taket... tunga
Det får bli en sväng på CT'n istället tror jag.

-------

352988-51

Nu har vi köpt och satt dit de nya knopparna. Ville inte måla de gamla vita utan ha silverfärgade. Det blev jättefint!


352988-53

Tjusigt!


352988-52

Jag förvisso nyvaken, MEN nyklippt o nyfärgad... SÅÅÅ skönt!



m

Kommentarer
Postat av: din älskling =)

Synd att vi inte hade färg hemma, då kanske taket hade varit klart när man kommer hem hehe. otroligt så fint vitrinskåpet blev speciellt med nya knopparna =) ska se om jag kommer på nån bra lösning till dörren i hallen nu oxå =) puss =)

2008-03-02 @ 17:29:09
Postat av: liljesson

wiiee älskling =D
Spännande och se vad du kommer på för lösning.....
puss =)

2008-03-02 @ 20:09:57
URL: http://liljesson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0