Sugen på ny soffa.



Vi är sugna på ny soffa. Men vi ska måla klart först och tapetsera om lite. Så det blir precis som vi vill ha det även om det är ganska nya tapeter. Det är lite för "snällt". Jag vill ha färg! Men vi har iaf tittat ut oss en soffa. Jag tror det blir en sån här! Vi vill ha en stor soffa med liggplatser =) Denna kan man dessutom bygga som man vill. Vi vill ha en till plats i mitten. Så det blir tre istället för som på bilden två.




(privat bild)

Är det nån som har en sån här? Gillar ni den? Vi vill ha denna men med ryggkuddar istället för dessa kuddar på bilden. Jag gillar inte såna "lösa" kuddar.....




m

Kommentarer
Postat av: Malin Inspiration & design

Hejsan! Soffan ser toppensnygg ut!! Du, jag ser din layout på bloggen lite konstigt. Den är förskjutenm till höger. :/ Så jag kan inte se hela inläggen. Kankse är något knas med datorn jag har? :/ Ville bara säga till om det ifall det är något vajjsing. .)



Trevlig helg på dig! Kram Malin

2008-06-27 @ 14:33:05
Postat av: Malin Inspiration & design

Hej! Nu ser det bra ut igen. :) Jaghar Firefox hemma men på en låndator så såg det knas ut. Skönt att jag kan se bra igen. :) Lycka till med bettskenan. :) Det tar ett par dagar innan man vänjer sig. Sen är den jobbigt att ha inne om man är förkyld. :S



Ha det så bra!

Postat av: a.

Hej! Visst är den fin :) jag har inte skrivit den själv, det är text ur Jack Johnsons låt If I had eyes. KRam

2008-07-01 @ 16:11:11
URL: http://ajarkiewicz.blogg.se/
Postat av: Magnus

Tänkte på soffan. Vi funderade ju på att ha 2st vanliga divaner som är till höger i bild då man ändå inte kan vara mera än en per divan/avslutsdivan (med rygg) men hade avslutsdivanens rygg gått ända ned hade 2-3 pers kunnat sutta där. men då hade det kanske inte varit lika snyggt. Får väl bli på 2 vanliga divaner =)då har man ju plats för varsin bärbar, lite fjärrar och nått snask =) puss

2008-07-02 @ 23:23:11
Postat av: Jimmy dylte

Japp jag har exakt en sådan soffa men valde att ha 2 korta divaner med armstöd på vardera sida.



Soffan blir ändå väldigt lång. ca 380cm men om ni har stort vardagsrum så får ni säkert rum med en plats i mitten till. ( om det finns. till mig sa det att det bara fanns 2och2 att köpa och med 2 platser till skulle jag gissa att soffan blir för stor.



Men jag kan varmt rekommendera den och kuddarna är väldigt bra för då får man gott om plats att ligga även på korta delen med lite omöblering =)

2008-08-27 @ 00:28:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0