Vad i helvete??!!??








Ja, jag har ju berättat för er om mina tomatplantor. Förra året var jag ju lite för sen med planteringen så de hann aldrig riktigt mogna. I år var jag ute i tid. I god tid! När jag planterde dem var svärmor utomlands och jag vet att hon gärna ville ha så jag köpte 2 nya hinkar och planterade 2 till henne. 3 till mig själv. I förrgår kom min vän Eba hit en sväng. Vilket var lika trevligt som vanligt. Men henne får jag alltid skratta så att magen värker. I love it!

Nåja till saken... Hon gick en runda o kollade in vår pool o lite. Vi kom till tomaterna. Jag var stolt som en tupp för jag är INTE känd för mina gröna fingrar. Och jag menar verkligen INTE!! Jag tar död på det mesta i ärlighetens namn. Så stolt som jag var började jag babbla på om hur tidigt jag varit ute med planteringen och att jag planterat 2 till svärmor. etc etc..

Vad händer då?? Jo Eba börjar att asflabba. Jag fattar noll... Men hon skrattar bara mer o mer... Hela hon vrids och hon nästan ligger på gräset och bara garvar.. Hon kippar efter luft. Tårarna sprutar o hon säger... MAAALIN ... haha haha din svärmor får fina tomatplantor, men i dina 3 hinkar är det ju bara nån sorts ogräs.........

Eek VAD I HELVETE???????? Jag har alltså inga tomatplantor i mina hinkar, det är OGRÄS från jorden jag planterade i... Ledsen

Så oväntat... NOT... vad hade jag väntat mig, tomater?? Jag?? Med knallsvarta fingrar... *suck*
Så när jag platerade tomatplantorna i hinkarna så tog jag alltså ogräs o planerade i mina hinkar, tomater i svärmors och de resterande "äkta" tomatplantorna KASTADE jag....

Nu kan svärmor glömma sina tomater.... eller hon får en... jag är bara värd en.... Jag är en inkometent bajsunge!!!!!!!!!!!


m


( Ja Eba jag förstår att hela min fd arbetsplats redan har fått höra... synd att jag inte kunde vara där på fikarasten och få skratta lite... för liiite roligt är det.. men det tänker jag aldrig erkänna.....)











Kommentarer
Postat av: Malin

Hahahahahaha!!!! Det var kul det:P SORRY! Kunde inte låta bli att skratta:P

2008-07-02 @ 22:58:02
URL: http://carlssonkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0