Spinning

Hjälp, imorrn är det tisdag. Då ska jag på mitt allra första spinningspass. shockad
Jag är ganska övertygad om att de fullständigt kommer köra skiten ur mig... jag kommer inte klara av att köra fullt ut hela passet. Det förstår jag. Jag menar, jag är fullkomligt otränad. Jag måste tänka på det. Dessutom är jag inne i min 3:e förkylningsvecka. Så lite försiktig må jag nog vara. Men jag kan bara inte missa denna första ggn. Då är det så lätt att det inte blir nåt av. Så imorrn kväll kommer jag sitta på en liknande cykel som nedanstående. HUR kommer det sluta huh?



Spinning


Har jobbat idag och ska jobba ikväll oxå så nu ska jag vila mig en stund. Om bara den här jävla hostan kunde ta o försvinna snart. Det gör ont ont ont gråter



m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0