Gammal, ful dyna.


När vi flyttade till vårat hus fick vi överta en glasbord med 6 st stolar. Jag är egentligen inte mycket för glasbord, men stolarna är helt underbara!! Jag ÄLSKAR dom! De är så där lite gungiga tunga

Sambon är inte alls lika förtjust som jag, vilken tur att han är lättflirtad cool

Däremot har han helt rätt i att dynorna är katastrofala!! Usch så himla fula! Slitna så de nästan faller isär!  Först tänkte jag att man kanske kunde klä om de på något sätt. Jag är inte så vidare händig när det gäller just dynor så jag funderade mer i banorna att lämna in de någonstans.  Men så var min kusin och moster här för ett tag sen. De tyckte som jag att stolarna var helt underbara!!! Men höll samtidigt med oss om att dynorna var en ren misär. De gav oss förslaget att bara ha sittdynor, för då syns stolens vackra rygg oxå!! Det slog vi till på. Visar resultatet här nere .... Jag tycker det blev jäkligt snyggt!!!

Köpte en stor duk till bordet oxå i samma mönster men det blev inte snyggt, så jag ska sy gardiner i stället av den. Det kommer bli panelgardiner, men en kortare variant! Lägger upp bild när jag är klar!


Gammal, ful dyna.



Ny fin dyna.


Nu ska vi sova.... ZzZZZzzzZZzz Natti!


m




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0