Vad?



Sambon kom hem från jobbet med en spännande påse.. eller rättare sagt säck. Stor! 15kg tung,,,,,

Vad?




Undrar ni vad det är för något??? Nedan kommer svaret:


Mums                      wieee


Oh yes.... 15 kilo cashew nötter!!! Det är inte illa, det är ju skit dyrt i affären. Varför han fick dem? Det var kort datum, går ut i april... undra om ens jag kan äta upp 15 kilo cashew nötter på 2 månader... JOO det kan jag förmodligen. Frågan är hur det går med träningen.. haha huh?



Idag hade jag ett kärt besök!! Skolcamilla, ja hon heter inte så, men i vår familj går hon under den benämningen cool. Det var mkt roligt att träffa henne och 2/3 delar av hennes barn! En riktig mysdag blev det så här på sportlovet. Skoj at tvi faktiskt fick till det.... det brukar ju kunna gå lite sisådär för oss ibland. Men skam den som ger sig!
Roligt att få visa vårat hus, eftersom hon aldrig varit här i huset förut!!!

Nehepp... om man skulle koja... eller kanske ta ett par cashisar först??? Nääää det får va, jag som tränat så duktigt!!!!!! tunga




m.



Kommentarer
Postat av: a.

Mumma! Du har min adress..går ypperligt att skicka på posten! Jag längtar!

2008-02-21 @ 17:05:00
URL: http://ajarkiewicz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0