Alla Hjärtans Dag.





Alla Hjärtans Dag.


Jag älskar denna dag! Jag fullkomligt skiter i om det är en kommersiell påkomma! I just LOVE it!
Älsklingen kom hem i morse efter jobbarnatten med present!! En splitterny mobil! Wiieee skratt

Den snygga, lila telefonen som jag bara älskar! Ut med den sunkiga K750i 'n och in med den nya fräscha K770i 'n!
Själv tog han den bruna som oxå är jäkligt läcker!!!

Av mig fick han lite löve, te och koffein tunga Koffein is tha' shit!! cool

Nu ska vi laga mumsig mat, se film och MYSA!


352988-41



m.

Kommentarer
Postat av: Tonstromskan

Hej Malin! Kikade in på din blogg. Ser ut som du hade en toppen alla

2008-02-15 @ 19:40:58
URL: http://TajoLina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0