GAAAAHHHHHH!





Förbaskat oxå!!! I går skulle jag skicka ett viktigt mail. När jag skrivit klart bad jag mannen korrektur-läsa. Det brukar jag aldrig göra, men det var viktigt! När vi är så gott som klara säger han;
- Det står commershuset där.... är det därifrån du beställt?
- Nä, säger jag.
- Det är ju de som säljer krukpojkarna som jag så gärna vill ha, säger han.
- Jo, jag har mejlat de om dessa förut... svarar jag.

Men sen brister allt för han tror mig inte och jag kan inte hålla. mig. Så nu vet han!
Jag har köpt 4 vita och 4 svart krukpojkar.
Han blev superduper GLAD!!



Såhär ser de ut för de som inte vet.


Bild: Lånad på minhembio


m


Kommentarer
Postat av: Malin Inspiration & design

Dom e tuffa! =) Kram

2008-08-21 @ 16:57:07
Postat av: t

dom där är så fina :) kan man beställa dem ifrån den sidan? http://www.commershuset.se/

2008-09-24 @ 08:18:25
URL: http://www.metrobloggen.se/tinnor

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0