Framtids-information.

Idag har varit en bra dag. Jobbat 9-13, känns fortfarande bra. Jag tror att det här kan bli riktigt bra! Vi var ute i solen. Vilka härliga höstdagar det har varit. Gud vad jag hoppas det håller i sig!

I kväll har jag varit på möte i gymnasieskolan. Nu ska ungarna välja sin framtid. MY GOD... hur ska de kunna det?? Hur kan man nånsin veta vad man vill med sitt liv när man är 15 höstar?? Jag är ju mer än det dubbla och vet ju fortfarande inte vad jag vill bli. jag är INTE avis på de. Så då får man gå nån slags fördriva tiden linje i väntan på att veta vad man vill. För man måste ju ha alla behörigheter för att så småningom kunna läsa vidare och bli nåt, om man nu nångång kommer på vad man vill bli. Det finns så många inriktningar, och profiler, och profiler med inriktningar och inriktningar men profiler... så jag tappa bort mig själv för läääängesen. Jag är glad att jag inte behöver välja... jag skulle vara lika "lost" nu som jag faktiskt var då..... enda skillnaden skulle väl vara att jag skulle välja nåt enbart för mig utan att bry mig om vad vännerna väljer..... Usch. det blir en jobbig höst........
Det lutar åt at tlkpg är mest intressant oavsett linjeval..... jag är både glad och inte glad för det. Det BLIR långa dagar med resorna.... det handlar om 3år av bussresande..... 3 års pendlande.... MEN andra sidan är oxå att det blir NYA erfarenheter, NYA vänner och NYA möjligheter........ Det är väl det jag ångrar mest i mitt liv..... att jag inte gick gymnasiet i lkpg...... att jag inte kom ut lite...... men hur fan man än vänder sig har man arslet bak..... *suck*


I morgon är både M o jag lediga.. ja eller jag jobbar några timmar på kvällen men vi får vakna tillsammans!!! wieee
Så mysigt! Blir nog helgfrulle tror jag =D Sen ska vi ut o fixa lite i trädgården, ni vet det som är kvar av häcken och M's 188cm...... sen ska vi beställa tid för service samt besiktning av bilen. Kanske blir det oxå en tur till lkpg..... vi är på jakt efter en nyare bil..... en med Airbags och AC........

Nu sitter vi här aptrötta och undrar om vi trots allt ska försöka ge oss på o se en film.... när vi nu får sova imorrn... det lutar åt Mr brooks.


Jag har en fråga till lilla a........ hur FAN får man in bilder här som du har gjort..... du får fan tala om det för mig!!! ;)

Jag gick för första gången på mycket mycket länge in på min sida på sockerdricka.nu Det är ett forum för poesi och noveller mm.... ojoj... vilka fina dikter jag skrivit!!! Ska lägga upp några här tror jag lite då och då..... jag har inte skrivit på länge och inte målat på länge heller..... men jag känner att det verkligen fattas mig.... måste börja igen....

här kommer en abstrakt liten dikt....... den fick jag beröm för....

Demoner.

Jag vill köra ner handen i halsen
och fånga dessa demoner
som bor i min kropp.
Dra upp dom vårdslöst
och kasta dom på kaklet.
Precis som man gör med spagetti
för att se om den är klar.

För fy fan vad vill att de ska vara klara nu
 och lämna mig i fred



Copyright ellam © All Rights Reserved


byes på svenska / m

Kommentarer
Postat av: a.

meeen hallå! ;) hehe, jag kan berätta, om du berättar hur du fick in en sån fin bild på dig o magnus i den lilla rutan.. deal?!

2007-10-28 @ 18:08:58
URL: http://ajarkiewicz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0