Blivit bloggare, vi har =D

Ja länge har jag tänkt det, men det har liksom aldrig blivit av. Kallar det lathet. Men nu har jag liksom fått en anledning. Lilla a har flyttat till Norge och skaffat sig blogg så vi här hemma kan få lite info. Därför passar det ju bra att jag själv skaffar en blogg så lilla a kan få reda på vad som sker här hemma!

Bloggen får bli till hela familjen varav namnet... Liljesson.. *myser*
Än så länge vet bara jag om det men jag tänkte att vi alla kan ha lösenordet o så kan vi blogga när vi vill. smart va?!?

Idag har vi varit på tippen med en massa skit! Skönt o bli av med det.... men det höll på o bli tvärtom. M stannade lääänge vid elektronikskroten och tittade.. haha jag trodde först han skulle dra med massa skit hem. Men det var falsklarm... denna gång. Brukar köra förbi den stationen snabbt snabbt,,,, man vet ju aldrig. =D
Fick äntligen in utemöblernas dynor oxå. La de i tvättstugan så avfuktaren får jobba lite.

Sen åkte M till jobbet och jag åkte o lämnade bilen hos far. Han hade fortfarande ont efter gårdagen på US. Men det såg iaf bra ut, men vet gör vi om några veckor när provsvaren kommer. Men jag är inte orolig, han kommer överleva oss alla. Seg o envis som en oxe.

Jag promenerade hem och precis när jag kom hem kom jag ihåg att jag skulle ju handlat. *suckar* jag är likadan jämt. Jag har tappat mitt minne....... för många många år sedan. Men jag är van. Jag handlar imorrn.

På fredag ska jag träffa min nya kollega. Lite nervöst. Vi ska ses hos chefen och hon är ju supertrevlig. Hoppas allt kommer kännas bra!

Nu måste jag hänga lite tvätt.

byes på svenska =D

Kommentarer
Postat av: amanda

Hehe..nu har jag hittat hit också!Var det gott med makrill? :P
Du valde den svarta bagrunden ser jag, nice :) Vilken dag du har haft.. själv har jag precis kommit "hem" från jobbet... ujuj!

kram a.

2007-10-18 @ 00:04:08
URL: http://ajarkiewicz.blogg.se
Postat av: amanda

Hehe..nu har jag hittat hit också!Var det gott med makrill? :P
Du valde den svarta bagrunden ser jag, nice :) Vilken dag du har haft.. själv har jag precis kommit "hem" från jobbet... ujuj!

kram a.

2007-10-18 @ 00:04:16
URL: http://ajarkiewicz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0