Åland....

Nu har jag precis skjutsat MIllbert till bussen. Hon ska åka med jobbarkompisar till Åland =D
 Misstänker att de kommer få ganska skoj! De fick nyligen veta att de bokat sin resa då det är SINGELKRYSSNING!! haha det passar ju Millbert ganska bra =DDD Hoppas hon får en plats i speeddatingen... vore fetnajs.

Minns en singelkryssning jag var på.... ojojajajojoj DET var kul! Jag anmälde mig till speeddatingen (det var på singeltiden, tack o lov är den förbi) Men när det var dags för speeddatingen så hade jag redan hugg så jag skippade det. DET var dumt, hade varit kul o testat. Hugget kom från gotland och hade en väääldigt romantiskt namn... HAHA han hette Gerth. Tur att det stannade vid dansgolvet!

Nu måste jag äta nåt, har GRYM huvudvärk. Sen borde jag gå ut o gå....

10 November ska jag på PARTY PARTY... 20 års jubileum... fan 20år sen jag slutade nian.... jag är ju ehh ehh GAMMAL.... =(

byes på svenska / m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0