Tradera.

SKIT! & jäklar i min låda.... nu gick det inte längre..... *suckar*

Jag har hört så mycket om tradera. Visserligen bara positiva saker, men jag har ändå försökt att hålla mig borta därifrån. Vill inte fastna i tradera-träsket. Men så igår så tänkte jag bara gå in o kolla vad det är alla pratar om.
Skaffade mig ju givetvis en egen sida o loggade in. PLÖTSLIGT hade jag budat på flera saker. Självklart bara med maxbud på typ 50kr..... men ÄNDÅ. Jag skulle ju inte. generad

Idag gick jag oxå in, oväntat eller hur??!! (som lilla a skulle sagt)

Hittade skoavdelningen.... är det månne bra för en skogalen kvinna????????????? Jag har ju inte plats för mina skor jag har nu, ska jag då köpa fler?? MEN VÄNTA nu... jag kan ju SÄLJA de jag inte använder på tradera!!! *hoppar o studsar* Det kom jag faktiskt på NU!!! JIEPPIEKAYEJ

Men det gäller nog att vara lite försiktig ändå.

Idag vann jag en aktion och helt absurt enkelt har jag köpt mig ett par basketkängor (eller kanske till kidsen) vi har samma storlek så vi kan ha de ihop blink


Har nu betalat via internetbanken... så jag KAN vara blåst...... men säljaren hade bra recentioner så det ska väl gå bra.

Nedan ser ni mitt allra första inköp på tradera.
Ett par basketkängor använda en gång.
Mitt vinnarbud var 40:- Men så tillkommer frakten 55:-
Totalt 95:- vilket jag tycker är heeelt okej för ett par skor!!! grin





352988-10


berättar när jag fått de... (eller inte huh?)

bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0