"Ta tag i det lördag"

Vaknade vid 09.. M sa, älskling, kan vi inte äta potatisgratäng idag. Haha.. han hade drömt om det o var sååå sugen.

Vi käka frulle och sen skulle jag sjutsa LE vid 12... kvart i ringde de o ändra till 13... jaja då hann jag handla innan=D

Hem med maten o in med den til M sen iväg till skogen och lasta bilen full med madrasser o folk...... de var mildare i utseendet idag än igår.. (halloweenfest)

Idag hade vi bestämt att vi skulle ta tag i tomten... vi har ju klippt en häck o lite buskar o så.. vi behöver åka iväg med skiten. Sen har vi ju lite (MASSA) löv oxå som ska bort... Men M o jag tittade på varann o sa... nääää vi gör't imorrn... =D

Så nu står potatisgratängen i ugnen och det blir mat o film istället... va ska se Pirates of caribien....

m

Kommentarer
Postat av: Bruksandan

Hej
Gillar din blogg o har en fråga.
Kan jag få länka till din blogg från vårt bloggbibliotek på Bruksandan.se?
Bruksandan är en webbtidning med Åtvidaberg som huvudämne och vi söker Åtvidabergsbloggare med ljus och lykta.

MVH: Stefan

2007-11-06 @ 14:53:20
URL: http://www.bruksandan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0