Lisbeth Salander.

Lisbeth Salander är en tjej med krut. Hon är en riktig hjältinna! Hon har ett hämdbegär som inte är av denna värld och jag älskar den. Hämden ÄR ljuv.... det kan ta lång tid, men till slut får man en chans till hämnd och då är det underbart. Lisbeth Salander blev sadistiskt våldtagen och hämnades genom att ge samma behandling till mannen. Det tycker jag var cooolt... som grädde på moset fick den lilla skiten dessa ord in-tatuerade från bröstet och ner över magen med stora bokstäver:

JAG ÄR ETT SADISTISKT SVIN, ETT KRÄK OCH EN VÅLDTÄKTSMAN.

haha fy fan så rätt åt honom......

Vill du veta mer?? Läs boken Män som hatar kvinnor av Stieg Larsson.

Annars är det lugnt här. Jobbar ikväll men ledig resten av helgen. Sen blir det 2 jobbarhelger. På söndag ska M till huvfudstaden, det är projektormässa.... vi HAR ju redan en projektor!! Men han vill se se se.. (läs köpa köpa köpa)
Har inte bestämt mig ännu men kanske följer jag med, kanske slappar jag i soffan. Vi får se.

"Du, du e du e för fin... " Magnus Ugglas låt pärlor av svin tycker jag mycket om...... (den gick precis som reklam på teven)

Idag var jag med min brukare till Linköping. Jag såg att de satt upp skyltar till fartkamerorna nu, då är de förmodligen snart igång.... Man kan säga vad man vill om storebror Sverige.... men jag tror jag tycker det är bra med fartkameror..... Jag tror det räddar liv! Dessutom behöver jag inte sura över de, jag kör ju ändå alltid lagligt!!
De som gnäller mest är väl de som är såna som kör för fort..... och de tycker jag inte om. Visst är det lätt att ligga i 95 på 90-väg.... men de idioterna som kör som svin och dessutom kör om p åde mest olämliga ställena borde få sig en rejäl näsbränna!!!!! Ibland önskar jag de en dikesåkning..... men för all del.... böter av de nya kamerorna kan väl duga då...

*vore oändligt pinsamt om jag själv skulle få böter nu*

Nu ska jag förkovra mig i Lisbeth Salander.....

ciao!
m



Kommentarer
Postat av: joly

Diskuterade det där med fartkameror på jobbet en gång. Det finns ju tydligen en massa olika "knep" för hur man ska undvika att åka dit; skruva bort nrskylten, använda "osynlighetssprej" o s v. Själv använder jag mig av det mest pålitliga: hålla hastigheten! Tycker att det är det enklaste sättet att undvika fortkörningsböter. Varför krångla till det? ;)

2007-11-16 @ 22:42:43
URL: http://joly.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0