Bitande kyla. Och en chokladboll.

Första arbetsdagen avklarad. =) Känns jättebra! Var så hurtig så jag bestämde mig för att gå hem. Lät som en himla bra idé... men jag jobbade till 22.30. Och när det var dags för hemfärd var det faktiskt riktigt kallt!! Jaja jag var klädd så jag frös inte om kroppen, MEN fan vad kallt det var om kinderna!!!! Bitande kyla!! Borde egentligen sova nu men det tar ju alltid en liten stund att komma till ro..... behöver ju inte gå upp förrän 07 imorrn =) Behöver ALDRIG gå upp före 07.. *glad* Det passar ju en morgontrött liten pingla! =D När jag jobbar helg är det ÄNNU lyxigare... då börjar jag 09.30.. så jävla najs!!

Nåväl, jag kom hem vid elva hugget och då hade M skrivit att han handlat.... (han jobbar natt denna vecka) och att det fanns chokladbollar till mig i kylen.... så nu har man tryckt en jävla boll.... jävligt moget gjort..... *suckar*
Den kyliga promenaden åt fanders....... *tar en planka o slår mig själv i huvvet*

Fick en kommentar i min blogg från ... äsch.. nu tappade jag namnet, menmen det var nån... JOO nu kom jag på det! Bruksandan.se (det skulle väl vara fokuserat på åtvid) De gillade min blogg och undrade om de fick länka till den på sin sida. Trevligt att de frågade även om allt man skriver på nätet liksom redan är officiellt! Det tycker jag är både trevligt och proffsigt så givetvis sa jag JA! =D

Men då kom jag ju oxå att tänka på att .... jaha nu får man nog läsa igenom det man skrivit en extra ggn innan man postar det... nu kan det ju läsas enklare av åtvidabergarna.... och är det nåt vi är bra på i denna kommun så är det väl på bongotrummorna... haha.. *fnissar*

"alla känner apan o apan känner ingen"

Nä nu ska jag glutta in på bruksandan o se vad jag tackat ja till... ;)

O sen sova.....

Byes på svenska!!

m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0