Ullared.

352988-13


I morgon bär det äntligen av! Klockan 05.00 lämnar vi Åtvidaberg i riktning mot ULLARED!! Gissa om vi längtar! Fan så jäkla najs! Hoppas bara att mina planer går i lås! Jag har ju nämligen tänkt som så att imorrn är det 13/12. Lucia! Då hoppas jag att många många inte åker till Ullared uten i stället firar Lucia med sina barn i skolor och på dagis! Hoppas hoppas hoppas jag har rätt. Dock tror jag inte det kommer se ut som på bilden... lite mer folk lär det nog vara en en onsdagskväll klockan 22.25... LOL

Vi förväntar oss at thitta en massa billiga kläder så jäklar i min låda om utbudet är dåligt. Det vet man ju aldrig innan liksom. Ibland hittar man inte ett skit......

Nu måste jag hoppa i säng. Ska ju upp kl 04.00. *gäspar*

Natti!!

m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0