Styrbox.



Om någon undrar vad det kostar när styrboxen går sönder på bilen så kan jag tala om det. Verkstaden ringde precis o meddelade vad det var som var fel och vad det skulle kosta. styrboxen kostar 7500kr och till det ska bilen dessutom servas... så räkningen hamnar väl på 10-12 tusen.... KUL!! Jävligt kul!! FY FAN!!! Vi köpte en nyare (-03) bil för att känna oss säkra att ha en fungerande bil..bra köp! INTE!!.. min gamla mazda (-92) har aldrig varit trasig... !




Så här ser styrboxens hjärna ut....
Bild lånad på internet!



Jag är sur....

m

Kommentarer
Postat av: Nille

Det kostar att ligga på topp!! =) Själv har jag lagt en slant på ett nytt akvarium.......http://www.nillelana.blogspot.com/



MVH Nille

2009-01-29 @ 19:22:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0