Ett skri i natten.



När jag vaknade i morse hade jag fått ett sms från Indien. Polisen hade ringt min bror eftersom tidningsbudet ringt polisen och berättat att det var något som tjöt i min brors hus. De ville jag skulle kolla det, förmodligen var det en brandvarnare. Jag blev ganska nervös faktiskt! Magnus klev upp med mig och följde med. Vi var duktiga på att skrämma upp varann så innan vi kommit dit hade huset (i vår fantasi) brunnit ned och brandkår med polis etc stod där och det var blåljus överallt... och allt var MITT fel eftersom jag inte vaknade 04,30 i natt när sms'et kom och då åkt dit................. jisses vad galet! Hahaha

Nåväl, detta var bara i fantasin!!! I verkligheten var det brandvarnaren på övervåningen som VERKLIGEN TJÖT!!! HELA tiden!! Vi tog ur batteriet. Det blev tyst! (konstpaus)
..
..
..
..
..

Tystnad är enorms skönt när man stått i 2 minuter (vilket kändes som 30) i värsta Tjutet där vi fick skrika till varann för att prata hehehe












Nu ska jag ta en sväng dit igen och se till att katten har mat kvar!




m

Kommentarer
Postat av: a.

Tack snalla, vad gulliga ni ar! Hoppas att ni mar toppen! Saknar er lite grand ;-)

2009-01-05 @ 17:16:28
URL: http://ajarkiewicz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0