Det går verkligen bra nu...



                                                                             
                                                                               
    


Min bärbara har pajat. Så jävla trist! Har saknat det som en död saknar livet! Men som tur är har jag en duktig sambo som nu lokaliserat felet. I stället för att behöva köpa en ny bärbar á 8000 pix, räcker det med en ny hårddisk á 1000 pix. VAD ska jag göra för de 7000kr jag sparat??????? hehe

Tillsvidare plockade sambon ur hårddisken från en extern disk och stoppade i datorn... så nu funkar den!!! Men givetvis ska jag köa en ny hårddisk. Tror han redan beställt den. Kanske. Det är rätt billigt nu för tiden. Tror han snackade om ca 800kr för runt 200-300GB. Den som jag hade innan, den som gick sönder, var på 80GB tror jag så jag kommer få MYCKET mer plats!! Wiieehooo!!!



Nu ska jag strax få besök av M med liten bebis.... MYYS!!


m

Kommentarer
Postat av: a,

Hello my Darling!

Trist med datorn, (och allt annat som verkat kranglat) men vad mysigt med M och baby! Kan det vara marie och arvid? Jag saknar dig, er men har det bra har! Hoppas att du och familjen mar bra!!! PUSS&KRAM

2009-02-04 @ 07:05:40
URL: http://ajarkiewicz.blogg.se/
Postat av: Nille

Lägg slantarna på ett salvatten akr...he he he... =)

2009-02-07 @ 16:22:17
Postat av: a.

Hej kara du!

Kan tipsa om att lasa Marley and me! Grymt harlig. Och se garna the curiuos case of Benjamin Button. valdigt bra, lite tips! puss

2009-02-08 @ 13:13:39
URL: http://ajarkiewicz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0