Happy..



Jobbat en vecka nu efter semestern. Första veckan är jobbig, innan man ställt om kropp och tid. Dessutom har det varit mycket för övrigt oxå. Så jag känner mig trött och sliten. Men vi har fått en del gjort på tomten, skönt.
I morgon måste vi ta hand om eländet. Se föregående inlägg. Kommer bli många vändor med kärra...

Söndag blir det dop! Hittade exakt den presenten jag ville köpa så det blev perfekt, ett perfekt minne för livet!

Pappa kom hem från sjukhuset idag. Legat inne hela veckan. Hjärtat. Men med lite medicinering ska det inte va nån fara. Skönt, har oroat mig så. Mycket fix o trix i veckan med anledning av detta samt en handikappad mor. Jobbat dubbelt typ. Men nu överlåter jag det åt de som jobbar med det. Känns bra!

Fick åka till stan för apoteket här hade inte allt hemma som pappa skulle ha. Lite surt. Men det var ju tvunget att göras. Passade iofs på att fixa doppresenten så det var ju bra. Köpte ett par skor oxå... 70% rea... då blir man bara såå happy!!




Åhhh så fina!!


Nu blir det sängen!! 22:11 en fredag?? JA så får det bli! =)


m






Kommentarer
Postat av: Lovisa

nu blir jag ju nyfiken på vad ni har köpt jU:D

2009-08-08 @ 15:15:48
URL: http://loveijsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0