Money, money, money.



Inte speciellt ofta jag har fickan full med pengar. I dag hade jag det faktiskt! 12 st tusenlappar låg och brände i min vänstra ficka. En rätt trevlig känsla faktiskt! Förresten, en djälvligt trevlig känsla. Jag undrar hur det känns att ha obegränsat med pengar. Men förmodligen har man väl då inte vett att njuta av det.






Vilken bunt pengar!!





Nu låg de inte mycket mer än 2 timmar i min ficka. Sen bytte de ägare och ligger nu i kassan på Pc-city. De räckte inte ens utan vi fick lägga till ca 4000kr till. Undrar ni vad som inhandlats??

2st nya, fina, glänsande bärbara datorer till barnen! Jättefina! I ärlighetens namn var det inte ens mina pengar som låg i fickan och brände. Det var barnens. De hade fått en gåva av en släkting. Verkligen supersnällt! Så då bestämde de sig för att köpa varsin bärbar dator. Ett smart val tycker jag. Datorerna de har nu är stationära och typ hur gamla som helst. Sega och svindåliga! Nu kommer det bli skillnad!






Det var 2 såna här vi köpte + 2 finfina väskor till som vi lyckades pruta lite på. Totalt slutade summan på 16 878kr.
(Dator 7990kr, väska 449kr) Jag tycker det låter som sååå mycket pengar. Men de fick mycket för pengarna! De är mycket nöjda!



Men nu är ju JAG avis.... vill oxå ha en ny dator.... *suck*



m


Kommentarer
Postat av: mannen i huset

Dom är nog lite otåliga nu när dom laddas hehe. Jag vill oxå ha ny maskin, det är jag väl värd?=)tindrar med ögonen puss

2008-11-25 @ 21:52:30
Postat av: Malin

Åhh en sådan dator har jag:) Kanonnöjd! Kram

2008-11-26 @ 00:03:48
URL: http://carlssonkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0