Fortfarande sjuk.





Jag är fortfarande sjuk. Sjuk och grymt besviken! För om ca 5 timmar skulle jag ha varit på väg till Ullared. Som jag längtat, som jag väntat.... Nu blir det inte så. Sitter här med termometern i käften o tjurar... inte ens idol kan pigga upp.. inte ens Idol-Kevin.. det vill ju inte säga lite...

Förbannat tråkigt att behöva ringa de vi skulle åkt med och avboka. Men vi var och handlade mat förut.. 32 minuter i affären fick mig att inse.. jag klarar ALDRIG en hel dag i Ullared.. jag kommer ramla i hög i såna fall... och hur kul skulle det vara?? Gå o lägga sig i bilen på parkeringen utanför Ullared... Nej, det går ju inte.. då blir det ju inget roligt... enbart en pina... Ullared ska ju vara roligt.

Det är som det är. Men det känns också som det känns.... så här:







m



Kommentarer
Postat av: SkolCamilla

Stackars dig! Är det influensan du åkt på? Hoppas att du blir frisk snart!!!

Kram Camilla

2008-11-24 @ 15:15:28
Postat av: SkolCamilla

Stackars dig! Är det influensan du åkt på? Hoppas att du blir frisk snart!!!

Kram Camilla

2008-11-24 @ 15:16:05
Postat av: liljesson

Skolcamilla:

Åhh tack! Det är så skönt när man får vara lite ynklig och får lite sympati! =) Jag är lite bättre nu, jobbar igen, men har värsta rethostan!! Hur är det med er då?? Kram!!

2008-11-24 @ 23:16:32
URL: http://liljesson.blogg.se/
Postat av: mannen i huset

Nu får du ta och bli frisk annars ska jag släpa dig till läkaren...ska dock testa att pussa dig frisk innan =)

2008-11-25 @ 01:33:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0