En doft av jul.



Jag är ledig! Det är så skönt. Jag gjorde mig en stor kopp kaffe med doft av jul. Jag hade i lite kanel och kardemumma i kaffepulvret innan jag bryggde det. En svag doft av jul spred sig i huset och med den en svag känsla av jul inom mig. Det var oväntat men härligt. Jag kom att tänka på att jag är ganska dålig, för att inte säga totalt värdelös, på att njuta av stunden. Men idag, i det doftande lugnet, insåg jag att jag njöt av stunden. Av kaffet, av ledigheten, av en blaska skvaller. Det var underbart!








m

Kommentarer
Postat av: SkolCamilla

Låter jätte mysigt! Måste prova att ta lite kanel och karemumma i kaffet! Är allt bra annars? Det var länge sedan, som vanligt! suck!! Kramar från Camilla

2008-11-06 @ 19:09:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0