Shit pomfritt.



Millbert har varit rökfri i nästan 2 veckor!  Så jävla starkt jobbat!! Det började med att hon blev riktigt sjuk. 40 graders feber i 6 dagar. Dyngförkyld. Då rökte hon inte ett bloss. Hon kunde helt enkelt inte för hon var sängliggandes. Så jag sa, va fan, sluta då... det värsta suget borde ju vara över. Jaa, sa hon, jag tror jag gör't. Nu har det gått 2 veckor och hon har inte tagit ett bloss!!

352988-56



Jag sa till henne, fan vad pengar du kommer spara till årets semester!! Funderar på hur mycket det blir... vi räknar efter!!! Låt säga att hon röker nästan ett paket om dagen, säg, 5 paket i veckan... vad kostar ett paket? vi säger 40:- för att det ska va lättare att räkna... 5 x 40 = 200. till Millberts födelsedag 15/7 är det 18 veckor. 200 x 18 = 3600:-

Hon sparar alltså nästan 4000 kr till sin födelsedag, och då har vi räknat lågt både på pris och antal paket!

SHIT POMFRITT!!!

352988-57

Vilken bild väljer DU??


m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0