Ps. Saulosi.

Ja då är man nybliven ägare till 6st Ps. Saulosi...  grin
Små söta gula rackare! Vad jag förstått så ska hannarna sen bli riktigt snygga, blå o svarta... najs najs.. 

Hittade en skitfin Malawi som jag ville ha men den kostade 1600:- OMG dyrare en hela mitt akvarium så jag fick kompromissa lite..  cool

Hur som , så trivs de bra ihop med de stora. De är ju trots allt bara typ 3cm så lite orolig var jag. Men jag rejslade om i akvariet innan nersläppet. Flyttade o gjorde om nästan alla grottorna så Sigvard och de andra skulle få lite annat att tänka på  evil (NEJ jag hade aldrig kommit på det själv... fick tipset från affären  blink )
Hoppas bara nu att det är en bra blandning av hanar o honor...... *hoppas*

Nere i bäbisakvariet återstår det endast ett yngel (var ju två från början men en är totalt puts väck.... borta shockad) Men lill*n växer o är väl typ 2cm...

Jag har även en honan där som jag tror har bäbisar i munnen.... haken är nämeligen som en liten påse och i rätt ljus så tycker jag mig se att det rör sig därinne.... *spänd av förväntan*

---------------

Idag har vi dessutom varit i stan o shoppat lite heminredningsprylar... wiieee.. det är ROLIGT!
Ville/behövde även lite nya kläder..... det funka sådär... *suckar* Måste göra något åt det.... bajskorv

Idag såg vi film... I now poronounce you Chuck and Larry... den var ROLIG!!!!!

4 dagar kvar till jobbdags... *hjälp*



malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0