Frukt och mandel

I går åkte vi till netto och handlade. Det var väl en trevlig affär... lite liten. Vi skulle köpa nåt kött till kvällen. Vet inte om det kommer vara så alltid, men det fanns bara köttfärs, kotletter och lövbit. Kommer de inte ha mer utbud sen eller??? Konstigt. Det fick bli lövbit! Men de hade mkt roliga saker... det var lätt att spendera 800kr! Vi köpte bl a äggkoppar, chips, vitaminer, galge för jeans, och skärp. Hittade oxå en häcksax med teleskop funktion. 49.90kr Det var billigt!!!!! säkert halvmesyr.... men vem bryr sig?? De hade ju en hel del produkter till riktigt bra pris, denna vecka. Givetvis mestadels då godis........ 200g chokladkakor kostade endast 10 spänn. Skitbilligt!! Man fick köpa max 3st, så det gjorde jag ju..... kände mig plötsligt gammal........ riktigt gammal..... jag köpte nämligen frukt o mandel!!!! Det har jag aldrig någonsin gjort förut.. vet inte var det plötsliga suget kom ifrån. Jag ville helt enkelt ha frukt o mandel... *förstår inget* Det är ju den chokladen min mamma köpte när jag var liten, så hon skulle få ha den ifred..... Min mamma som var typ 40-50 bast..... är jag snart där nu???????????????????????

På det kan vi lägga till att jag ikväll ska på 20-års jubileumet från 9:an..... ja, då känns det ju genast bättre... känner mig ju ung... NOT!

20-års jubileum o frukt o mandel... FY FAN!

Nu ska vi städa, vi gjorde inte det igår.... det är en återkommande fras i vår familj.... vi gör't imorrn. =D
Men nu ska det göras, städa o lägga om däcken på bilen! Det är ju SNÖ ute!!

Snö..... jisses vad ljust det blev.... känns bra tycker jag! Jag gillar ljuset snön medför. Inte allt krångel med skottning och halka mm men LJUSET, det gillar jag!

bye for now...

m











Kollage

Kommentarer
Postat av: /a.

Heej!
Tänk att jag redan visste att Netto öppnat och att en 200 g chokladkaka endast kostade 10 kr. Det var det första Adde berätta när vi äntligen var online på msn samtidigt.. haha.

Hur gick det med städandet? Hur går det på jobbet?
kram

2007-11-12 @ 11:08:24
URL: http://ajarkiewicz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0