Julgran 2006

Julgran 2006

Förra årets julgran var ganska vacker må jag säga! Jag kräver ju en vackrare varje år och i år kommer det kanske bli lite svårt... men jag ska försöka. Lägger upp en bild här sen så får ni se om jag lyckades eller inte. Börjar faktiskt bli dags at köpa en gran snart oxå.... jobbigt! Kan inte nån bara komma hit med en skitfin gran o ställa på min altan???! huh?

Lollan var här o fika idag! Det var så himla skoj o se henne.... fan vad det var längesen! Undra varför man låter tiden dra i väg så dant!?! Vi slappade i soffan o drack kaffe. Jag bjöd på brunch oxå. Omelett med lök o tomat och så lite bacon till. Det är sååå gott!

Nu luktar det nästan jul här hemma.... varför? Jo jag kokar mormors kola grin
Längtar till den är klar... mums mums mums tunga

Sen blir det nog till att pynta lite idag eftersom jag jobbar fre-sön.


over and out.
m

p.s Grattis Lala till körkortet!!! bäst o hålla sig inne nu ett tag... cool d.s





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0