Hemkomsten.



Har aldrig känts så skönt att veta att de är på väg hem! När jordbävningen inträffade befann sig mina barn i Rom, 9 mil från epicentrum. Jag var väldigt orolig! Men pratade med de kl 08 den morgonen och alla mådde bra. Dock hade flertalet av dem vaknat av skalvet på natten... smått chockade. De fortsatte trots allt sitt reseschema. Jag ringde till de igår igen. De var på väg hem.. men busschafförerna var lite oroliga för vilken väg de skulle ta pga alla raserade vägar. Det känns i en mammas hjärta. Det hade även varit 3 efterskalv under gårdagen som alla 3 kändes. De tyckte det var obehagligt! Det kändes oxå i mitt hjärta! Jag vill ha hem de nu!! De har nu lämnat Italien och befinner sig i Tyskland. Det lugnar lite. I morgon är de hemma!!

Mina tankar går nu till Italiens befolkning.




m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0