Dangerous Goods



Hittade en sida som jag tycker ni ska kolla in!

dangerousgoods

Där kan man hitta väldigt vackra smycken. Köper man ett smycke från dangerousgoods bidrar man med en del av vad de kostar till arbetet emot trafficking!! De finns i både riktigt billiga prisklasser och i några lite dyrare, men det går ju till en väldigt bra sak, minst 40-50kr går till en fond som ska ge pengar till arbetet.

Perfekt julklapp till bästa vännen, flickvännen, pojkvännen, barnen, ja ALLA!!! Ni hittar länkar till återförsäljare på deras sida. Jag ska köpa! Ska du?




Jag gillar detta halsband väldigt mycket. Det kostar ca150kr. Det här blir mitt val!







m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0