Fyra har blivit fem.



Vi har fått tillökning i familjen =)



En alldeles bedårande liten dvärghamster som heter Sixten! Han är så liten, bara 4cm än så länge, men snabb som satan! Jag är lite rädd för honom.. hihi.. men jag ska öva mig! Just nu är det bara lite enkel övning som att ha handen i buren så han får lära känna min doft som gäller i några veckor.






Innan ihop-montering!





Klart för ankomst!




Ska slänga in en bild på underverket lite senare!!


Viccan: En sån här liten goding MÅSTE du ha!!  kyss

(Andreas: evilevil)





m




Kommentarer
Postat av: Andreas

HA och snart får du ett 40 tal fiskar till, ni är ju VÄRRE än Viccan!

2009-09-12 @ 20:50:22
URL: http://www.drlarssa.blogspot.com
Postat av: Viccan

Snabba på med en bild, jag är väldigt nyfiken!! Fast det kanske inte är så bra, då vill jag bara köpa en. Jag får vänta lite så ska jag köpa en hund till, sen lite hönor!! Kraaam

2009-09-13 @ 15:28:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0