(Sen en tid tillbaka)

Vad ni än gör.. Missa INTE Melissa Horn Hon är magisk!!!







Sen en tid tillbaka har jag varit trött Försökt att vara allt på samma gång Så mycket man kan göra och borde och vill Mitt i allt så ska man räcka till Sen en tid tillbaka har jag varit tom Och försökt att hitta spår som leder rätt Ja det finns så mycket måsten att vara bra på det man kan Och mitt i allt så ska man vara sann Jag har ändrat i mitt rum, köpt nya möbler Och samlat damm på min gitarr För allting jag skriver blir ändå för kort Och allt som är bra med mig har jag förmågan att glömma bort Sen en tid tillbaka har jag varit tyst Och försökt att känna efter hur det känns Ja man gör som alla andra och försöker att bli van Men jag har tröttnat på att vara likadan Sen en tid tillbaka har jag känt mig svag Och försökt att vara nån till lags Ja man kämpar för en plats som passar både här och där Och snart har man glömt vem man är Och jag har ändrat i mitt rum, köpt nya möbler Och samlat damm på min gitarr För allting jag skriver det blir ändå för kort Och allt som är bra med mig har jag förmågan att glömma bort Sen en tid tillbaka har jag tänkt såhär Och insett att jag måste börja om Ja jag har kämpat för en plats som passar både här och där Men snart ska jag hitta den jag är Jag har ändrat i mitt rum, köpt nya kläder Och samlat damm på min gitarr Men i vad jag än tar på mig känner jag mig alltför kort Och allt som är bra med mig har jag förmågan att glömma bort Ja jag har ändrat i mitt rum, köpt nya möbler Och samlat damm på min gitarr För allting jag skriver det blir ändå för kort Och allt som är bra med mig har jag förmågan att glömma bort Har jag förmågan att glömma bort




m



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0