(Dans med svåra steg.)




Det har varit stiltje på bloggen. Ibland blir det så och ibland blir det så om & om igen. (Jag får liksom ingen ordning på mitt liv, det kan va så förfärligt, det kan va så bra.)


Hur som helst så har jag varit sjuk en vecka. Tog influensavaccinet och PANG, jag låg! (Det är lätt att se hur sjuk man en gång var, När såren läker, och regnet känns.) Veckan efter sjukdom slog det slint i huvudet och jag fick sömnbrist! Sov enligt följande:

Måndag, 0-1h
Tisdag, med tur 2-3h
onsdag, 0h
torsdag, 5h+3h
fredag, 8h
 
Snacka om att jag höll på att bli fullkomligt tokig! Jag skämtar inte.. jag klättrade i taket! En sisådär 18-20 timmar på 5 dygn är i minsta laget! Jag var riktigt nära att ringa läkaren där på torsdag em... (Om nätterna har jag förskingrat så mycket förstånd) Men som tur var vände det! (Det kanske var pundigt, det kanske var bra)

Sen rullade det på i ganska normalt mak! Men känner mig inte riktigt "tillbaka" ännu!

Nog om det!


Jag slänger in lite bilder på vårat kök som är under renovering! Vi hade ju en liten vattenläcka i somras som nu är åtgärdat och försäkringen täckte även ommålningen. Medan det ändå är igång så bestämde vi oss för att måla om fönstren och väggarna när allt ändå är borta och övertäckt! Jag låter bilderna tala för sig själva! Jag kan inte låta bli att berätta för er att det var kanske inte det smartase att måla fönstren just nu... det är inte sommar OM vi säger så..... DrLarssa gav mig ett litet tips som jag kommer använda mig av på altandörren och det andra köksfönstret... Jag målar bara insidan och tar emellan fönstret i vår! Tack DrLarssa!! (Gör din tolkning, häll mig full med svar)




Före



Efter.

















Grundmålat.





Snacka om stor förändring! Vad fint det blir med vita lister och fönster!


Vad det ska bli för färg p väggarna får bli en hemlighet till senare ;)




m










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0