Tandgnissel.





I perioder är jag en riktig kossa... idisslare.. ja alltså jag gnisslar tänder på nätterna. Nu är en sån period. Sambon har klagat några veckor nu. Jag väcker honom på nätterna. Stackaren. Men lite synd är det väl om mig oxå? Det är ju jag som får huvudvärk av allt ihop-bitande och gnisslande. Det är ju jag som vaknar totalt ICKE-utvilad.

Dessutom har jag nu haft sönder en tand!! Ja eller lagningen i den. Ledsen Skitstort! Så imorrn måste jag ringa tandläkaren! Jag som är så rädd för tandläkaren...Ledsen Jag känner mig ynklig!




Farbror eller tant tandläkare får ta fram borren.... ajaj, de har iaf lite modernare maskiner än på bilden ovan. Tack o lov!







Dessutom måste jag ta tag i det här nu! Jag måste beställa en bettskena att ha på nätterna! Jag har inte gjort det hittills för jag tycker det är såå dyrt! Ca 2000kr. Rena rånet! Eek Men i slutändan antar jag det lönar sig ändå för det är ju inte direkt billigt att laga heller.... suck... Tråkiga utgifter denna månad alltså! Jag har i alla fall (peppar peppar) inte tandvärk. Måtte det inte börja heller!



Det är synd om m


Kommentarer
Postat av: Malin Inspiration & design

Har med en bettskena. ANvänder dock inte den. Fy på mig. :)

2008-06-27 @ 14:34:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0