PS2




Jaja.. jag har inga gröna fingrar.. jag är värdelös med blommor. Jag får väl hålla mig till det jag kan! Det jag är BRA på!!
I kväll började jag Modda vår PS2:a. Blev inte riktigt klar men fortsätter imorrn. Tyvärr var skaltången bara en storlek och givetvis fel... så jag fick använda vanlig tång för o få bort isoleringen... JOBBIGT!!!


Slänger in lite bilder..








hoppas vi får ihop den sen.. =)















jag "in action"




halvfärdig.. eller mer.. bara 5 lödpunkter kvar..



m
(elektroniknörd)









Kommentarer
Postat av: Magnus

Ser bra ut älskling =) Synt att jag inte hittade lödkolvsspettsen som är mindre...såg svårt ut när den är mera än 5ggt större än lödytorna men givetvis fixar du det =) bara hoppas att jag kommer ihåg vart alla skruvar ska sitta så den funkar sen =)

Puss

Ps nu ska jag äta mera smörgåstårta =D

2008-07-02 @ 22:43:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0