Sjuk




Sjuk ledsen



Jag visste det. Man ska inte träna när man är lite förkyld. Vad resulterar det i?? Jo, att man blir
MYCKET förkyld. ledsen Jag nyser som en galning, hela tiden. Rekordet hittills är 7 nysningar på raken.  wiiiee

Jag mår bajs. Bajs bajs bajs.

Spinningen tog musten ur mig. Jag orkade inte. Blev helt slut. Men ska ge det en chans till när jag inte har en infektion i kroppen. När/Om jag blir frisk. Är ju inne på min 3:e vecka. Jag hade iaf ingen träningsvärk efter spinningen, det ska man heller inte få sägs det och det var sant grin

Yogan gav mig viss träningsvärk. Men så härligt! I love Yoga!

Vilken tur at tjag varit ledig idag! Ska jobba imorrn men är iaf ledig i helgen. Jag ska KURERA mig!!!!!!!!!!!
Jag undrar om inte choklad är bra vid kurering???!!! Det tror jag bestämt tunga



m.

Kommentarer
Postat av: Sophie

Tack så mycket!
Bilderna längst upp har jag gjort i photoshop, sen får man lägga in länken till den under kodmallar som ligger under Design!

2008-01-11 @ 13:16:19
URL: http://fiosan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0