Nytt år - Nya löften..






Nytt år - Nya löften..



Det gick fort. Fortare än jag räknat med. Bara sådär. PANG! Happy fucking new year. Jaha.. Nu då.. Jag skulle ju börja mitt nya liv -08. Men jag hade kanske inte räknat med att det skulle gå så fort dit. *suckar* Och precis när jag tänkte att det nog börjar närma sig så skrek folk runt omkring mig Happy Fucking New Year!!
Idag är det dag nummero 2 på det nya året 2008. Och jag har således förskjutit mitt nya liv med 2 dagar. Som alla vet blir det lätt så att 2 dagar blir 2 veckor blir 2 månader blir 2 år.... Och inte ett skit har hänt med alla drömmar...ledsen

Därför har jag nu, idag, alldeles nyss, betalat in anmälningsavgiften till yogakurs våren -08. Den börjar nästa onsdag. och jag, jag längtar!!!! Yoga är så underbart, mental träning av högsta klass samt ett rejält pass för den fysiska kroppen. Men gudars min skapare så underbart det är när man är stel som en 40-åring och ryggen värker. JAG LÄNGTAR! skratt

Dessutom börjar jag på tisdag nästa vecka mitt allra allra första spinningspass.... ska ju vara jobbigast i denna värld, vi får väl se om jag överlever...

Och är det slut nu....? NEJ! Jag har gått med i en poesigrupp! Nu tar jag tag i mitt skapande!

Men nu är det väl ändå slut...?? NEJ! Kommande helg SKA min målarhörna bli ordninggjord, så jag kan börja måla igen!! Inte målat sen maj.... har lite inombords nu!!!


SÅ! - Vad tycker ni om det? Inte illa pinkat väl huh?

m.





Kommentarer
Postat av: /a.

Verkligen inte illa! Good for you!
Själv var jag på ett sjukt jobbigt spinningpass igår.. ;)
kram

2008-01-03 @ 12:59:54
URL: http://ajarkiewicz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0