Norge

Lilla ringde förut. Hon satt i bilen på väg "hem" till Norge. Hon har varit hemma över, jul, nyår och sin 20-års dag! Men nu skulle de tillbaka till sin norska lägenhet i Fredrikstad. Lollo skjutsade de för de hade lite grejer med sig. Bland annat en ordentlig säng! Förut hade de bara madrasser på golvet, men nu när det blir en lite längre tid är det ju skönt med en rejäl säng!! Kanske lyxa till det med teve?? Eller hur blev det, lilla a???

Norge


Själv är jag inte frisk ännu... går in på 4:e veckan nu. Det är rätt länge faktiskt... Börjar bli jobbigt järnet nu. Känner mig trött. Trött och uppgiven. Jag behöver sova, se solen och lugn!! Kikade runt på resor förut. Man kanske skulle ta en sista minuten resa. *drömmer mig bort*

Vi har ju förhoppningsvis fått en vikarie på jobbet nu!! Då kanske man kan få lite ledigt om man vill.. och kanske dessutom få vara hemma när man är sjuk!! Men jag har ju iofs kämpat såå länge nu så jag tänker inte va hemma o sjuk nu.... nope!

Nu ska vi äta hemmagjord pizza (JA,igen) och se på film. Vi har inte bestämt vilken än.


 

m




Kommentarer
Postat av: a.

jag tycker att du kämpar på bra! det är inte lätt att vara på topp när man känner sig sjuk. hoppas att pizzan smakade bra och att du kunde mysa till filmen. hade gärnat varit med er.. vi har en ny glänsande tvättmaskin. feels good. och en tv. helt underbart, vi har nästan sett hela säsong 1 av Vänner. Då kan man ju inte annat än må bra.
KRAM

2008-01-17 @ 23:44:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0