Daglista



Jag kände mig utmanad av inspirationsdesign


1. Vädret utanför mitt fönster:

Strålande solsken - underbart!

2. Lyssnar på just nu:
Malou på efter tio på TV 4 - Unga mammor.

3. I går gick jag och lade mig:
Jobbade till 22.30 - kom i säng vid 23.30

4. I dag vaknade jag:
Kl 09.30 - sambons sms väckte mig.

5. Jag har på mig:
Svarta mjukisbrallor och svart t-shirt.

6. Senaste person som ringde mig:
Magnus

7. Senaste person som jag ringde upp:
Min ena dotter

8. Senaste person som skickade sms till mig:
Magnus

9. Senaste person som jag skickade sms till:
Magnus

10. Senaste vän jag addade på Facebook:
Fredrik

11. Som addade dig:
Fredrik

12. Senaste person som mejlade mig:
Posten

13. Sista sajt som jag kollade på:
Inspirationsdesign


14. Ska göra idag:
Slappa - men ska på p-möte kl 14.00.

15. Bra eller dålig dag idag?
Bra! Solen gör sitt. Har värk i kroppen idag, men solen piggar upp.


Jag uppmanar alla som läser detta att svara på sasmma frågor. Känn dig träffad!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0