Hårfixar-dag.

352988-105



352988-104


Tonåren. Minns ni dem? Jag återupplever dessa så att säga.. genom mina döttrar!! cool   De har färgat.. o färgat.. haft löshår med clips. Nu har de sparat pengar till löshår med microringar, vilket betyder att det sitter fast ca 3 månader och man kan färga och tvätta det som vanligt med sitt eget hår. Lyckan var stor! Så vi började med att färga till rätt nyans. Det ser lika ut nu när det är blött o hänger på tork, men det ena är ljusare än det andra. Vi har oxå färgat det vanliga håret. Imorrn börjar jobbet med att försöka få dit det. Jag har ingen aning om hur man gör.. Eek haha.. men det blir nog bra. Jag slänger in en bild sen så får ni se...



På lördag hämtar vi bilen!!!!! *längtar*


(Trappen är i paus, nu är vi bänkade framför äntligen hemma med renovering av furutrapp!!!!)

m


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0